מספר הזוגות המתגרשים בישראל מדי שנה

אם התחלתם לחשוב על גירושין זה ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מתלבטים איך לעשות את זה בצורה נכונה. האם צריך לפנות לעורך דין? האם אפשר לעשות זאת בעזרת מגשר? והאם אתם היחידים שזה קורה להם? מדהים לראות איך כולנו בטוחים שרק בערב החתונה שלנו אנחנו לא לבד, כי הרי הזמנו כל כך הרבה אורחים! אך בפועל גם בגירושין אנחנו לא באמת לבד. כלומר, אם נבדוק לרגע את הנתונים וננסה לענות על השאלה כמה זוגות מתגרשים מדי שנה בישראל, אנחנו נראה שהסטטיסטיקה מדהימה. משמעות הדברים היא שאם חשבתם לרגע שזה קרה רק לכם ושרק אתם "נכשלתם", בהנחה שאתם רואים זאת ככישלון, כדאי שתדעו שאתם טועים. הלשכה לסטטיסטיקה מדווחת על כך שבשנת 2012 לא פחות מ 27% מהזוגות הנשואים התגרשו. בהמשך השנים אנחנו רואים שזה עולה לשליש, כך שבמילים אחרות ניתן לומר שאחד מכל שלושה זוגות בסופו של דבר נפרד. אומנם זה לא באמת משמח שגם אחרים מתגרשים ושזה קרה גם להם, אך כידוע "צרת רבים חצי נחמה".

משפחה מתפרקת

אתם יכולים להתגרש אחרת

לפני שנים כל הנושא של גירושין היה פחות מדובר לעומת המצב שבו מדברים על הנושא הזה היום. זו אחת מהסיבות לכך שבעבר הליכי גירושין לקחו לא פעם שנים רבות וכללו לא מעט דיונים מתישים בבתי המשפט. עם זאת, חשוב שתדעו שהשאלה איך תיראה הפרידה ביניכם תלויה רק בכם, בשניכם. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לקבל תחילה החלטה משותפת, אולי ההחלטה האחרונה המשותפת, והיא: שעושים את זה יפה. תמיד זה עצוב להיפרד ולפעמים אחד מהצדדים מרגיש שזה כן יכול היה להימנע. עם זאת, מהרגע שבו מקבלים את ההחלטה יש לנהוג זה בזו בצורה מכובדת, כי לפני הכול הקשר ביניכם בוודאי היה חברי ומבוסס על אהבה רבה.

עורך דין שיעזור

למרות שרוב הזוגות רוצים להתגרש כמה שיותר מהר ובצורה מכובדת, לא אחת קורה בגלל עודף הרגשות והחששות הזוגות מוצאים את עצמם מתווכחים, אפילו על דברים זניחים. לכן חשוב לבחור כבר בתחילת הדרך עורך דין שיוכל לעזור לכם, שכן עורך דין מוביל הרבה פעמים יוכל לעזור. איש מקצוע מומחה מסייע, מקל על הדברים ואפילו יכול לעזור לכם לגשר על פערים שונים. לכן, אם אתם יכולים לעשות זאת ובצורה כזאת להתקדם אל עבר פרק חדש בחייכם, מה פתאום שתוותרו על שירותיו של עו"ד מוביל?

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »