האם גילוי של בגידה יכול להיות עילה לגירושים?

אחד הדברים שאנחנו הכי חוששים ממנו כשאנחנו בתוך מערכת יחסים הוא שיבגדו בנו. בגידה עלולה לגרום לפגיעה כל כך עמוקה בקשר, עד לרמה של הרס הקשר וגירושים במידה ואתם נשואים. אז האם בגידה היא אכן עילה מספקת לגירושים ואיך תדעו שבוגדים בכם? מדובר בשאלה אינדיבידואלית שהתשובה עליה תלויה באנשים ובנסיבות, אבל הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בגידות בנישואים.

 

נבגדתי – האם עכשיו מתגרשים?

בגידות הן תמיד כואבות ויוצרות איזשהו קרע ופגיעה עמוקה במערכת יחסים, ובמיוחד ככל שמדובר בקשר עמוק וארוך יותר. כאשר אדם בוגד הוא גורם למשבר אמון עמוק במערכת היחסים שלא תמיד ניתן להתגבר עליו. יחד עם זאת, השאלה היא האם בגידה היא עילה לגירושים היא בהחלט אינדיבידואלית והיא בעיקר תלויה בשאלה האם אתם מסוגלים להתגבר על הבגידה ולחזור להיות ביחד.

 

מתי עליי לחשוד שבוגדים בי?

לפעמים אנחנו לא בטוחים שבוגדים בנו והאם החשד שלנו סביר. כאשר בוגדים בכם אתם תגלו סימנים שונים שיעידו על כך ויעלו בכם חשד. הסימנים הבולטים ביותר יהיו שבן או בת הזוג שלכם משקרים לכם, מסתירים, מתנהגים בצורה חריגה או תוקפניים. ברגע שעולים לכם הסימנים ואם חושדים שבוגדים בכם, זה הזמן לפנות לעזרה מקצועית לצורך גילוי בגידות.

 

איך אדע בוודאות שבוגדים בי?

אתם יכולים לדעת בעצמכם האם בוגדים בכם, במידה והצלחתם לתפוס בן או בת הזוג שלכם על חם. יחד עם זאת, רוב האנשים שבוגדים עושים זאת בצורה חכמה כך שלא תמיד יהיה לכם קל לגלות זאת בעצמכם. על כן מומלץ להיעזר בחוקר פרטי המבין בגילוי בגידות שידע לעזור לכם ויעקוב אחרי בני הזוג שלכם, וכך תדעו באמת האם בוגדים בכם.

 

האם ניתן להתגבר על בגידה בנישואים?

כאמור, שאלת עוצמת הפגיעה של הבגידה במערכת היחסים היא שאלה אינדיבידואלית וקשורה גם לנסיבות. ישנם זוגות אשר הצליחו להתגבר על הבגידה ולהמשיך הלאה בפיתוח מערכת יחסים בריאה ובניית אמון מלא, ואילו זוגות אחרים לא הצליחו להתמודד עם המשבר ונפרדו.

 

אם בגדו בי פעם, האם בהכרח יבגדו בי שוב?

נהוג לחשוב שאדם שבגד פעם אחת תמיד יבגוד, אבל הדבר לא בהכרח מדויק. אנשים לעיתים בוגדים בגלל הנסיבות או כי לא טוב להם במערכת היחסים. זה לא אומר שאתם אשמים בכך שבגדו בכם ושלא עלולים לבגוד בכם שוב, אבל ישנם מקרים שהאדם שבגד הבין את טעותו ולא חזר עליה לעולם.

 

אז האם בגידה היא עילה לגירושים ואיך אדע האם בגדו בי?

בגידה יכולה להיות עילה לגירושים בעיקר אם אתם מרגישים שאינכם מסוגלים לשקם את הקשר שנפגע בצורה אקוטית. במידה ועולים לכם חשדות לבגידה, כדאי להיעזר בחוקר פרטי מקצועי שיעזור לכם לגלות באופן מוחלט.

גילוי בגידות

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »