איך לא לפגוע בילדים בתהליך הגירושין

אין ספק שאף זוג שהחליט בזמנו להתחתן לא חשב על כך שאולי יום אחד הוא גם ירצה לפרק את החבילה. לכן אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע זה לא כל כך פשוט עבורכם, כי איך יכול להיות שגם אתם, אחרי כל האהבה שהייתה בניכם, נכנסתם לסטטיסטיקה? כולנו יודעים לדקלם את העובדה שאחד מכל שלושה זוגות מתגרש בארץ, אך כשזה מגיע לבית שלנו זה נראה אחרת לגמרי. לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שאתם לא באמת לבד ושיש דרכים אנושיות וטובות יותר לעשות זאת. מה שבאמת מטריד את רוב הזוגות שבוחרים להיפרד, זו השאלה איך אפשר להתגרש מבלי לפגוע בילדים. לא חסרים סיפורים על משפחות שהתפרקו ושאחר כך הילדים נשארו עם צלקות מהעניין הזה לכל החיים. לכן, אם גם אתם חושבים על המקרים הללו כדאי שתדעו: אפשר לעשות את זה גם אחרת. אתם לא באמת חייבים להיסחב בין בתי משפט ואינספור דיונים שקשורים למשמורת על הילדים, כי אם אפשר לדאוג לכך שהטוב עבור הילדים יבוא לפני הכול, למה שלא תעשו זאת?

ילד פגוע

מה אתם רוצים ומה הילדים צריכים?

לא אחת מה שקורה במסגרת תהליך גירושין, זה ששני הצדדים שוכחים מה באמת חשוב. כלומר, מרוב שהם נכנסים למאבקי כוח אינסופיים, הם לא זוכרים שמה שחשוב זו טובת הילדים. רק כדי להוכיח לצד השני שהוא טועה הם מוכנים לגרום לנזקים מיותרים לילדים, לגדל אותם בשני בתים או להתעקש על משמורת משותפת כאשר אחד משני הצדדים לא באמת יוכל לבצע זאת בפועל. לכן הדבר הכי חשוב בכל התהליך הזה הוא לזכור שהילדים לא אשמים בכלום, הם לא הגורם לכך שהייתם ביחד והם גם לא הגורם לכך שאתם בוחרים להתגרש. הדבר היחיד שחשוב כאן זה שלילדים יהיה נוח, שיהיה מי שידאג להם ושהם יפגעו כמה שפחות מכל התהליך הזה. לכן, רגע לפני ששניכם יוצאים למאבק ארוך על משמורת משותפת רק כי אתם רוצים לפגוע בצד השני, עצרו וחשבו: האם באמת תצליחו לתת לילדים את הטוב ביותר? או שאולי במקרה שלכם עדיף לבחור סידור אחר?

בחירת איש המקצוע שילווה את התהליך

בבואנו לענות על השאלה איך לא לפגוע בילידים בתהליך הגירושין ואיך לעשות את זה נכון, אנחנו רואים שאחד מהדברים הכי חושבים שיש זה לבחור את עוה"ד שילווה את התהליך כולו. ראשית, רצוי מאוד שזה יהיה עורך דין שהוא גם מגשר ושנית, חשוב לבחור באיש מקצוע שאתם סומכים עליו ומקבלים את אופן ההתנהלות שלו. הניסיון בתחומים הללו יכול לעזור לכם, כי אם תפנו אל עורך דין שכבר סייע להרבה זוגות להתגרש מבלי לפגוע בילדים, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. מה שכן, יש טעם גם לברר מראש לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים. זה ברור שלפנות לעו"ד כדי להתגרש זו הוצאה כלכלית לא קטנה, אך לא תמיד היא גם חייבת להיות גדולה מידי. לכן יש טעם לברר את הנתונים הללו ולבחור רק באיש מקצוע שייתן לכם שירות כמה שיותר רציני, מקצועי וטוב לכל אורך הדרך.

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »