השפעת התנאים הקיימים על תביעות נזקי גוף

נזקי גוף הם תיאור כולל למספר רב של נזקים. תאונת דרכים, פגיעה במקום העבודה, חבלה מכוונת או סתם נפילה ברחוב כולם יכולים לזכות אתכם בפיצויים בגין נזקי גוף. בכל אותם מקרים כדי לקבל את הפיצויים עליכם להגיש תביעה למי שאחראי על הפגיעה הזו. גם במקרה שבו הפגיעה לא נגמרה באופן מכוון, יש מי שאמור לפצות אתכם בהתאם למצב במקום הפגיעה.

 

תביעת נזקי גוף

תביעת נזקי גוף היא תביעה שבדרך כלל מגיש אדם פרטי על מנת לקבל כסף בגין פגיעה בגופו. פייפר כהן – עורך דין נזקי גוף יוכל לעזור לכם וללוות אתכם לכל אורך תהליך התביעה. השלב הראשון הוא כמובן זה של הפגיעה עצמה. ברגע שחוויתם פגיעה מסוימת בגוף שלכם, כזו שמהווה עילה לתביעת נזיקין, עליכם לפנות לעורך דין שיבדוק איך אפשר למקסם את גובה הפיצוי שלכם.

 

השוואת המצב הנוכחי

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להשוות את המצב שלכם כעת למצב טרם הפגיעה. בין אם מדובר על פגיעה שהובילה להיעדרות מהעבודה או סתם כזו שגרמה לכם להוצאות רבות, כל אלו שיקולם שיכולים להשפיע על גובה הפיצוי שאותו תקבלו. בהקשר הזה חשוב להציג מסמכים רפואיים שיוכלו לאשש את הטענות שלכם ביחס לשינוי במצב שלכם לאור הפגיעה בתאונה.

 

הגורמים לנזק

עוד נתון שחשוב לתת עליו את הדעת הוא מה הגורם לנזק. שבר באבן במדרכה, רצפה רטובה או רכב שלא חנה בצורה נכונה כל אלו גורמים שבזמן אמת לא מאוד חשובים לנו, אולם למעשה הם יכולים להשפיע בצורה משמעותית על הפיצוי ובעיקר על מי שאמור לשלם לנו אותו. יחד עם עורך הדין שלכם תוכלו לנתח את הפגיעה ולהבין מי בדיוק זה שאמור לשלם לכם עליה.

 

תיעוד מפורט

פסיקה של פיצוי בגין נזקי גוף על ידי בית משפט תיעשה רק אם תציגו לבית המשפט מסמכים שמוכיחים שאכן נגרמה לכם פגיעה ומה גובה הפיצוי שאותו אתם אמורים לקבל. לאור זאת, עליכם לאסוף תיעוד מפורט שיוכיח לבית המשפט את רמת הפגיעה בכם ויעזור לו לקבוע מה גובה הפיצוי שאליו אתם זכאים.

 

ייעוץ משפטי צמוד לטובת מימוש זכויות

בית המשפט הוא מקום שכולנו יודעים איך להיכנס אליו, אולם חזות את פסק הדין זה דבר בלתי אפשרי. גם אם הזכאות שלכם נראית ברורה מעל לכל ספק, אף אחד לא יכול להיות ערך לכך שזה יהיה המצב גם כאשר תסיימו את ההליך המשפטי. הדרך היחידה שלכם לדאוג שזה יקרה היא למצוא עורך דין מנוסה בתחום הנזיקין.

 

לסיכום

הגשה של תביעת נזיקין צריכה להיעשות על ידי השוואה בין המצב שלכם לבין זה שהיה קודם הפגיעה. בנוסף, תנו דגש על השוואת התנאים בזירת התאונה לאלו שהיו אמורים להיות בה כדי להוכיח מי האשם בפגיעה שלכם.

טוען

אולי תאהבו גם את: