רשלנות רפואית מפרצת במוח

מבין מקרים רבים שעלולים להיות קטלניים לבריאות הגוף שלנו, מפרצת במוח היא אחד מהמקרים הקטלניים ביותר שעלולים, ללא טיפול מתאים, להתפתח למצבים של פגיעה בלתי הפיכה ואף למצבים של מוות. על מנת לטפל במפרצת במוח בצורה ראויה, יש צורך לזהות את התסמינים ואת המצב ולהעניק למטופל טיפול ראוי. לצערנו מקרים רבים מסתיימים בסופו של דבר בסיטואציה של רשלנות רפואית מפרצת במוח. במאמר הקרוב נבין מהי מפרצת במוח ומה עושים במקרה של רשלנות רפואית מפרצת במוח.

האם אני באוכלוסיית הסיכון?

מיד נגיע לנושא רשלנות רפואית מפרצת במוח, אולם קצת לפני כן נבחן את גורמי הסיכון שעלולים לגרום למפרצת במוח. אנשים שמעשנים, אנשים שהם בעלי לחץ דם גבוה, אנשים שצורכים אלכוהול בכמות מופרזת, אנשים שנוטים להשמנה מתמדת, אנשים הצורכים קוקאין, אנשים מבוגרים ואנשים שנושאים עמם טראומות שונות נמצאים בהחלט באוכלוסיית הסיכון למפרצת במוח.

 

אצבע במוח

איך מונעים מפרצת במוח?

למניעה של מפרצת במוח אין חוקים או שלבים ברורים, אולם כדאי להקפיד על מספר דברים כדי להקטין את הסיכון להתפרצותה של מפרצת במוח. הקפידו לא לעשן, לא לצרוך אלכוהול בכמויות גדולות ומופרזות, הקפידו על תזונה נכונה, הימנעו משימוש בסמים קשים כמו קוקאין וכן נסו לשמור על מצב נפשי מאוזן.

איך מזהים מפרצת במוח?

לצערנו, מקרים רבים אינם מפוענחים בצורה נכונה ומכאן מתחילה רשלנות רפואית מפרצת במוח. על מנת לזהות מפרצת במוח בצורה טובה ויעילה יש לפרט בפני הרופא את כל התסמינים שגרמו לכם לגשת להיבדק מלכתחילה. במידה ואתם מרגישים בעיות ראייה, כאבי ראש, תחושת נימול בידיים וברגליים או איבוד תחושה – יש לגשת מיד לבדיקה. בעיות דיבור, בעיות זיכרון ופרכוסים נמנות גם הן עם יתר התסמינים להימצאות מפרצת במוח, וגם עם הופעתן יש לסור מיד למרפאה ולהיבדק.

רשלנות רפואית מפרצת במוח

מקרים של רשלנות רפואית מפרצת במוח הם, לצערנו, מקרים לא מעטים. רופאים לפעמים מתקשים לזהות שמדובר במקרה של מפרצת במוח, ולכן עלולים להעניק טיפול לא נכון או לשלוח את המטופל לביתו ללא טיפול כלל, עלולים להמליץ על תרופות שעלולות להחמיר את מצב המפרצת ואף לגרום לקרע שיחמיר את המצב, מבצעים מעקב רשלני ולא מקצועי אחר המטופל ועוד.

במידה ומתקיים מצב של רשלנות רפואית מפרצת במוח, ניתן כמובן לגשת לתביעה נגד הרופא המטפל בגין התנהגות והתנהלות לא מקצועית שמסכנת את המטופל. על מנת לגשת לתביעה שכזו יש לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית, שיוכל ללוות אתכם בהליך המשפטי מתחילתו ועד סופו, כולל ייעוץ מקצועי וייצוג לאורך כל הדרך.

משרד עו"ד פייל ושות' הוא המשרד המוביל בישראל בתחום הרשלנות הרפואית, ויוכל ללוות אתכם במקצועיות, עם המון ידע וניסיון, במהלך התביעה.

אולי תאהבו גם את:

רשלנות רפואית בהיריון

דיני הנזיקין הינם חלק מן המשפט האזרחי והם עוסקים בנזקים שעלולים להיגרם במסגרות שונות, בין אם מדובר בנזקים פיזיים או ברכוש. מדובר בתחום משפטי סבוך

קרא עוד »