על חוק הגירושין בישראל

סביר להניח שאם גם אתם החלטתם שאתם רוצים להתגרש וללכת כל אחד לדרכו, אתם רוצים לדעת דבר או שניים על חוק הגירושין בישראל. הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת על הנושא הזה, זה שאין כזה דבר חוק גירושין. כלומר, מדובר על אוסף של דיני משפחה שבהם דנים, בין היתר, בנושא הגירושין. במדינת ישראל החוק קובע שבכל מה שקשור לגירושין הסמכות היא של בית הדין הרבני. מה שכן, חשוב להבין שכאשר המחוקק מדבר על כך שהסמכות היא של בית הדין הרבני, הוא מדבר רק על היהדות האורתודוכסית. מה שבטוח זה שכאשר שני בני זוג ניצבים בפני בית המשפט ומבקשים להיפרד, יש לא מעט דברים שהם יצטרכו לדבר עליהם, להוכיח ולהבהיר. בסופו של התהליך הגבר יותיר לאישה ללכת ובכך יסתיים קשר הנישואים ביניהם.

חתימה על מסמך

האם גירושים יכולים להיות מהירים יותר?

רבים מאיתנו שמעו על זוגות שהחליטו להתגרש אך בסופו של דבר בילו חודשים ארוכים בבתי המשפט באינספור דיונים. לכן ברור מדוע כל זוג שרוצה להתגרש חושב פעמיים, כי מי היה רוצה להיכנס עכשיו להוצאות כבדות בגלל גירושין או לאינספור דיונים ובזבוז של זמן? לכן, אם גם אתם שואלים את עצמכם האם תמיד גירושין בישראל זה משהו שלוקח כל כך הרבה זמן, כדאי שתדעו שהתשובה היא לא. יתרה מכך, פעמים רבות אורך התהליך ומשכו תלויים בזוג המתגרש. כלומר, אם מדובר על זוג שיכול להיפרד מבלי ויכוחים ועם הרבה יותר הסכמות, הרי שהתהליך גם יהיה מהיר יותר.

האם כדאי לקחת עזרה מקצועית?

התשובה היא חד משמעית כן. כלומר, אפילו אם אתם מתגרשים כשאתם עדיין אוהבים וחברים טובים, זה לא אומר שתוכלו לעשות זאת בקלות. גירושין מביאים איתם לא מעט מתחים ולכן בהחלט רצוי שאיש מקצוע רציני ינהל את כל התהליך הזה עבורכם. בדקו היטב לאיזה עורך דין אתם פונים ובררו האם הוא, בהשכלה שלו, גם מגשר. כך תוכלו להבטיח שהכול יסתיים מהר יותר וכי לא תשלמו מחירים שנראים לכם גבוהים מידי על השירות.

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »