איך תדעו שמצאתם את עורך הדין שלכם?

במקרים רבים בחיינו ניתקל במצב אנו זקוקים לייעוץ או לייצוג מטעם עורך דין.  הסיבות לכך הן שונות ומגוונות כמו החיים עצמם. בין אם מדובר במקרה של תביעת ביטוח, הגשת כתב אישום ואפילו תביעה בגין הפרת חוזה, עורך דין שאותו תבחרו יקבע במידה רבה את תוצאות ההליך המשפטי או הבירוקרטי שאתם מתמודדים מולו. מכיוון שכך, בחירה של עורך דין צריכה להיעשות בצורה נכונה.

 

ייצוג על ידי עורך דין ולמה הוא חשוב?

עורכי דין עוברים הכשרה מקצועית ארוכה ומתמחים בנושאים משפטיים שונים. לכל נושא משפטי שישנו, יש גם עורכי דין רבים שהתמחו בו במשך שנים רבות. ייצוג וייעוץ על ידי עורך דין בתיקים משפטיים אלו יעזור לכם לקבל את התוצאה הטובה ביותר בעבורכם.

באמצעות הידע והמומחיות של עורך הדין בנושא התיק והבנה של התהליכים המשפטיים שיש לעשות, תוכלו לקבל את התוצאה הרצויה. אם יש לכם צורך בעזרה של עורך דין בנושאי ביטוחים שונים ומיצוי זכויות בנושאי ביטוח  עורך דין פייפר כהן ישמח לעמוד לשירותכם.

 

מה לבחון בעת חיפוש עורך דין לייצוג או להתייעצות?

בחירה של עורך דין מתאים כרוכה בתהליך שכדאי להשקיע בו ולא לקבל החלטה בנושא בקלות ראש ובפזיזות דעת. חשוב מאוד לבדוק מספר עורכי דין שונים ולקבל מהם מידע על מקצועיותם לפני שתתקבל ההחלטה. בנוסף לכך, כדאי ליצור קשר עם לקוחות קודמים של אותם עורכי דין ולקבל מהם חוות דעת על העבודה המשותפת. ריכזנו בעבורכם שלושה קריטריונים שכדאי לבדוק לגבי כל עורך דין לפני שמחליטים לשכור את שירותיו.

 

  • ניסיון והתמחות ספציפית

לכל עורך דין ומשרד עורכי דין יש התמחות ספציפית בנושא מסוים, בין אם מדובר בביטוח, פלילי, משפחה או נדל"ן. עורך דין טוב הוא עורך דין ממוקד. כמו כן קריטריון חשוב לבחינת המקצועיות של עורך דין מסוים הוא כמות הניסיון שיש לאותו עורך דין בתחום הספציפי בו מתנהל התיק המשפטי.

 

  • מחירים ועלות שעת ייעוץ וייצוג

נושא נוסף שיש לשים אליו לב הוא עלות העבודה של אותו עורך דין. עורכי דין שונים גובים תשלומים שונים על עבודה באותו סדר גודל. לכן יש לשים לב לכך שהתנאים אותו מציע עורך הדין שאת שירותיו אתם רוצים לשכור, מתאימים לכם מבחינה פיננסית ולא יגרמו לכם לקשיים כלכליים בהמשך הדרך.

 

  • הבנה ושפה בהירה

משפטים ונושאים אחרים בהם עוסקים עורכי דין נוטים להיות מסובכים ומורכבים. אחד מתפקידיו של עורך הדין כלפי לקוחותיו הינו הסברה נכונה של המצב המשפטי ומה צפוי להיות ההליך המשפטי. לצערנו הרב ישנם עורכי דין שאינם מסבירים ללקוחותיהם את הנושאים המשפטיים עליהם הם אמונים בצורה ברורה ובהירה, ובכך משאירים אותם באפלה לגבי מצבם המשפטי. עורך דין טוב מדבר בשפה בהירה ונהירה.

איך תדעו שמצאתם את עורך הדין שלכם?

אולי תאהבו גם את:

החלפת מוצרי חשמל
החלפת מוצרי חשמל

מוצרי חשמל הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. הם עוזרים לנו לבצע משימות יומיומיות כגון בישול, ניקיון, כביסה והאזנה למוזיקה. יחד עם זאת, מוצרי חשמל

קרא עוד »
קניית דירה
4 טיפים להשקעות נדל"ן

זקוקים לנתיב הכנסה נוסף? מרגישים שהעבודה שלכם לא מכניסה לכם כסף כפי שהייתם רוצים? יותר ויותר ישראלים פונים היום לפתרון האולטימטיבי: השקעות נדל"ן כדי להגדיל

קרא עוד »
איך להקים חברה באנגליה?

פעילות עסקית ברחבי העולם דורשת לעיתים את קיומן של חברות בינלאומיות. במיוחד כאשר מבצעים עסקים ממדינת ישראל, אשר אינה בעלת קשרים עסקיים או דיפלומטיים עם

קרא עוד »