כיצד בוחרים עורך דין פלילי טוב?

לצערנו, ובפרפרזה על הפסוק התנכ"י המוכר – לעולם לא יחדל הפשע מקרב הארץ. על כן לעיתים יש צורך להשתמש בשירותיו של עורך דין פלילי בין אם מצד הנאשם ובין אם מדובר בצד המאשים. הליך פלילי הוא תהליך ארוך ומסובך, ולכן יש לבחור את עורך הדין הפלילי שייתן לכם את השירות הטוב ביותר, הן בצד המקצועי והן בצד הבין אישי. אבל איך בוחרים עורך דין פלילי טוב?

 

מתי צריך עורך דין פלילי?

ישנם מספר מקרים בהם מומלץ להתייעץ ולקבל ייעוץ מעורך דין פלילי. המקרה הנפוץ ביותר הוא לאחר שזומנת לחקירה באזהרה. חקירה זאת מסמנת כי ישנו חשד נגדך למעורבות בפעילות פלילית זו או אחרת.

בנוסף לכך, במידה ובוצע כנגדך פשע פלילי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי לשם קבלת הכוונה לגבי ההגעה לצדק המגיע לך. במידה ויש לך צורך בשירותיו של עורך דין פלילי, עורך דין פלילי אלעד שאול ישמח לעמוד לרשותך ולעזור לך בניהול התיק המדובר.

 

מה עם הקריטריונים לבחירת עורך דין טוב?

בחירה נכונה של עורך דין טוב יכולה לשנות את גורלו של התיק הפלילי מהקצה לקצה. לכן נציג פה מספר קריטריונים שאותם יש לבחון לפני שתבחרו את עורך הדין הפלילי שילווה אתכם בתיק שאתם עומדים בפניו.

 

  • הכשרה, מקצועיות וניסון

קריטריון חשוב לבדיקה בעת שמנסים לבחור עורך דין טוב הוא רמת ההכשרה הפורמלית וההכשרה הבלתי פורמלית בעבודה אותם עורך הדין עבר בעת לימודיו ופעילותו המקצועית. הכשרה פורמלית כוללת בתוכה את כלל התארים, הקורסים והסמינרים שעבר אותו עורך דין במהלך השנים.

הכשרה בלתי פורמלית היא מספר התיקים שבהם ייצג עורך הדין נאשמים, ומקומות העבודה בהם עבד אותו עורך דין עד שהגיע לטפל בעניינכם. קריטריון נוסף וחשוב עד מאוד הוא הניסיון שיש לאותו עורך הדין בתחום שבו מתנהל התיק.

 

  • מחיר שעת ייעוץ ומחיר ליווי תיק פלילי

עורכי דין מתמחרים את עצמם בצורה שונה לחלוטין אחד מהשני. שעת ייעוץ אצל עורך דין פלוני יכולה לעלות כמה מאות שקלים, ואצל אחר כמה אלפי שקלים. חשוב לברר לפני שבוחרים את עורך הדין שייצג אתכם, שאתם אכן מסוגלים לעמוד בתשלומים המגיעים לעורך הדין בעד הייצוג והייעוץ בתיק.

 

  • כימיה ויחס בין אישי

אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת עורך דין פלילי, הוא הקשר הבין אישי ביניכם. יחס בין אישי חיובי יעזור לכם לעבור את ההליך המשפטי בצורה חלקה ונעימה יותר, וכמו כן ההבנה שלכם את הנעשה בתיק חשובה מאד. עורכי דין שנוהגים לדבר בשפה גבוהה ומסובכת עלולים לבלבל חלק מהציבור. אם אתם מרגישים שאתם לא מבינים את עורך הדין שלכם בצורה מלאה, הדבר עלול לגרום לבעיות רבות בהמשך, ויש צורך לשקול ייצוג מטעם עורך דין אחר.

כיצד בוחרים עורך דין פלילי טוב?

אולי תאהבו גם את:

עורך דין פלילי

עבירות פליליות הן עבירות חמורות מאוד במשפט הישראלי ולא אחת העונש המרבי עליהן גבוה וכולל לא מעט שנות מאסר. לכן ברור מדוע אם אתם מואשמים

קרא עוד »