עורך דין לפינוי בינוי

אתם חושבים שהגיע הזמן לקדם פרויקט של פינוי בינוי בבניין שבו אתם גרים? היו לכם לא מעט דיונים בנושא עם השכנים ונדמה שהגעתם להסכמה? אם כך, טבעי שתרצו לעשות את הדברים בצורה הכי מסודרת שאפשר ולצמצם את הסיכון לטעויות. איך עושים זאת ואל מי פונים? התשובה במאמר שלפניכם.

 

למה כל כך חשוב לפנות אל עו"ד פינוי בינוי?

ממש כמו כל עסקה אחרת של מקרקעין, גם כאשר חושבים על פינוי בינוי לא כדאי לעשות את הדברים בלי סיוע משפטי מקצועי. על פניו, בעסקאות של פינוי בינוי שני הצדדים יוצאים מרוצים, כי בעלי הדירות מקבלים דירות חדשות וגדולות יותר ואילו הקבלן מקבל זכויות בניה. משמעות הדברים היא שהוא יוכל, על אותו שטח, לבנות בניין הרבה יותר גדול, למכור את כל הדירות הנוספות שבו וליהנות מרווח משמעותי. עם זאת, אסור לשכוח שמעורבים כאן הרבה מאוד עניינים, לא מעט אנשים ותהליכים מורכבים. לכן, ממש כפי שלא הייתם מוותרים על עוה"ד שלכם במקרה של רכישת דירה מיד שניה, כך גם לא כדאי להיכנס לפרויקט פינוי בינוי בלי עו"ד מטעמכם.

 

מה יוכל לעשות עוה"ד בפועל?

אם תפנו לעורך דין מקצועי ומוביל תוכלו לישון בשקט ולדעת שהוא האדם שידאג לאינטרסים שלכם. משמעות הדברים היא שכבר בשלב שבו יהיה עליכם לחתום על חוזה מול הקבלן, החוזה יהיה מנוסח בצורה כזאת שגם טובתכם תבוא בו לידי ביטוי. בנוסף לכך, אם תתעורר בעיה, יהיה איחור בביצוע הפרויקט או שתהיה כל תקלה אחרת, עוה"ד יהיה האדם שאחראי לטפל בדברים. אומנם עלול להיות שגם כאשר עוה"ד מעורב בדברים לא הכול יתנהל בדיוק בהתאם ללוח הזמנים, אך לפחות תוכלו להיות בטוחים שיש מי שמטפלים בדברים.

 

לאיזה עו"ד כדאי לפנות?

כיוון שפינוי בינוי הינו תחום שיש בו התעניינות שרק הולכת וגוברת בשנים האחרונות, ברור מדוע יש גם לא מעט עורכי דין שזו בדיוק ההתמחות שלהם. עם זאת, לא לכולם יש אותן שנות ניסיון ולא לכולם יש את אותו רזומה. חשוב להבין: מכיוון שפרויקטים של פינוי בינוי אלה פרויקטים בסדרי גודל מאוד גדולים, אתם חייבים לבחור עורך דין שיידע להתמודד עם העניין הזה. לא כל מי שלמד את התחום צבר בו מספיק ניסיון ולא כל עו"ד יוכל לנהל את הפרויקט הזה כמו שצריך.

לכן, אם אתם רוצים לצאת לדרך עם הפרויקט, או שאתם רוצים שעוה"ד יעזור לכם להתנהל מול דייר סרבן, עו"ד יפית יוחפז היא הבחירה הנכונה. מדובר על עורכת דין שמגיע עם שנים רבות של ניסיון ועם הרבה מאוד לקוחות שממליצים עליה. לכן, אם אתם רוצים לדעת שהפרויקט שלכם יסתיים בזמן, בצורה מקצועית ובלי תקלות לא נעימות בדרך, קבעו פגישה עם עורכת הדין המומלצת עוד היום.

אולי תאהבו גם את:

טיפים לקניית דירה

במציאות של ישראל בשנת 2020 קניית דירה הפכה להיות הגשמת חלום, גם אם יש לא מעט פרויקטים ממשלתים שמנסים להקל על הרבה זוגות צעירים לרכוש

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין

אם יש משהו שניתן לומר על רוב הישראלים, זה הרצון שלנו לקנות דירה. אנחנו אומנם חיים, בתור סטודנטים, בלא מעט דירות שכורות, אך בשלב מסוים

קרא עוד »