האם כדאי לערב עורך דין בביטוחים שלכם

ביטוחים בריאותיים, ביטוחים פנסיוניים וביטוחים אחרים – הם עולם זר להרבה מאוד אזרחים במדינת ישראל. לא בכדי, ניתן לראות לא מעט פניות לעורכי דין בקשר לתחום הביטוחים, בעקבות כך שאנשים לא יודעים מה לעשות או כיצד לבדוק האם המצב תקין. מיזם מהפכני מאפשר לכם לעשות את זה לגמרי לבד – ולחסוך אלפי שקלים.

ספרים על ביטוחים ופטיש שופט

ביטוחים, ביטוחים ועוד ביטוחים

עולם הביטוחים נחשב בעיניי רבים כעולם בעל תוכן מורכב וקשה, שהם מעדיפים להיכנס אליו כמה שפחות. בין אם מדובר בביטוחי בריאות, ביטוחים פנסיוניים או בכל ביטוח אחר – ברגע שמתעוררת בעיה כלשהי, המענה המיידי עד כה היה פנייה לעורך דין שעוסק בנושא, תשלום של כמה אלפי שקלים לטובת שכר טרחה – ולקוות שאכן נרוויח ונכסה את התשלום שהעברנו לעורך הדין על שירותיו. כיום במדינת ישראל, יש לכם תחליף טוב יותר. התחליף הזה נקרא הר הביטוח. מדובר במיזם חדשני, שנועד לתת את האפשרות לכל אזרח ואזרח במדינת ישראל, לבדוק בצורה זולה משמעותית (בסדרי גודל) האם הוא נמצא במצב של כפל ביטוחים, ובכלל האם כל נושא הביטוחים אצלו עובד כשורה.

 

הר הביטוח – במה מדובר?

ובכן, כניסה לאתר הר הביטוח, תחשוף אתכם לאפשרות המדהימה שעומדת לפניכם – בדיקת מצב הביטוחים שלכם. כיצד זה בא לידי ביטוי? כניסה לאתר וביצוע הבדיקה, תצריך מכם השארת פרטים בסיסיים כמו שם מלא, תאריך לידה, טלפון ואימייל ליצירת קשר חזרה וכמובן שנת לידה. לאחר כל אלה, הפרטים יעברו לסוכני הביטוח של חברת הר הביטוח והם יבצעו את הבדיקות הרלוונטיות בנושא. לאחר 21 ימי עסקים מרגע העברת הטופס, תקבלו את התוצאות הרלוונטיות עבורכם.

במה התוצאות עוזרות ומסייעות? ראשית – מדובר בחסכון של אלפי שקלים אל מול ההוצאה הסטנדרטית והקבועה שהיינו רגילים להוציא במשך השנים על שימוש בעורך דין. שנית ויותר חשוב – תוכלו לדעת האם אתם נמצאים במצב של כפל ביטוחים. מדובר במצב שבו אתם משלמים גם לקופת החולים שלכם וגם לחברת הביטוח הפרטית המשלימה שלכם – סכום כסף בעבור אותו ביטוח ששתיהן מעניקות לכם. מדוע מדובר בבעיה ובבזבוז כספים מיותר? מכיוון שאתם מקבלים טיפול רק מאחת החברות, גם אם יש לכם ביטוח מצד שני הגורמים. למעשה, כל משפחה בישראל עשויה להגיע למצב של תשלומים מיותרים כמו זה, שעשויים להסתכם באלפי שקלים מדי נשה! על פי דוחות ונתונים שעולים ממשרד האוצר ומגופים פרטיים אחרים שעורכים מחקר בנושא, במשק הישראלי מסתובבים כיום מיליארדי שקלים שהיו יכולים להיחסך – רק ממצב של כפל ביטוחים!

אז קדימה למה אתם מחכים? כנסו עוד היום למיזם ולאתר של חברת הר הביטוח, השאירו את הפרטים שלכם, ותמתינו לקבלת הדוח שעשוי לחסוך לכם אלפי שקלים מדי שנה!

האם להמיר את קרן הפנסיה בקופת הגמל? גם אתם מתלבטים המאמר הבא הוא בשבילכם – הקליקו פה.

אולי תאהבו גם את: