באיזה נושאים דנים בגישור גירושין?

למרות שכאשר התחתנתם האמנתם שזה לתמיד, עכשיו אתם מדברים על פרידה? מתלבטים איך יהיה נכון עבורכם לסיים את מערכת היחסים הזוגית? רוצים לעשות את זה כמה שיותר מהר ומבלי לפגוע זה בזו? אם כך, בהחלט כדאי שתחשבו על הליך של גישור גירושין, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה זוגות בוחרים באופציה הזאת בשנים האחרונות.

חילוק הנכסים

מה עושים בתהליך כזה?

במסגרת תהליך כמו גישור גירושין מדברים על כל מה שחשוב לשניכם, בדיוק כפי שהיה קורה בכל תהליך גירושין אחר, אבל מדברים בצורה אחרת. כאן האווירה הרבה פעמים תהיה יותר של שיחה רגועה בסלון, מה שאי אפשר לומר על הליך גירושין רגיל. מבחינת הנושאים שעליהם מדברים במסגרת הליך כזה אנחנו רואים שיש התייחסות לפרטים כמו: חלוקת הבית, חלוקת החובות, חלוקת הכסף בחשבון הבנק, חלוקת הרכוש הנוסף וגם, כמובן, משמורת על הילדים. קשה לדבר על גישור ועל פרידה בלי להזכיר את הנושא של חוק המזונות, שכן לרוב אחד מבני הזוג ישלם מזונות לבן הזוג השני. כל הדברים הללו באים לידי ביטוי בתהליך הגישור ולכן מדובר למעשה על תהליך שכולל לרוב לפחות 6 פגישות.

איפה אפשר לעבור תהליך הזה?

אתם רוצים לנסות את אופציית הגישור כי זה נראה לכם מהיר וזול יותר? בטוחים שאתם יכולים לשתף פעולה, להימנע מפגיעות מיותרות זה בזו ורוצים גם לחסוך כסף? אם כך, כל מה שאתם צריכים לעשות כעת זה לבחור את איש המקצוע שאליו תפנו. ממש כפי שבוודאי לא היה לכם פשוט לבחור עורך דין תעבורה אילו הייתם נזקקים לשירותיו, כך גם לא קל לבחור את המגשר הנכון. יש טעם לבדוק בעיקר את ההמלצות, כי המלצות זו הדרך הכי טובה שיש לדעת שאתם פונים אל איש מקצוע מוצלח. בנוסף, כדאי יהיה לבדוק גם מזה כמה שנים הוא כבר עוסק בגישור ולבסוף, רצוי יהיה גם להיפגש איתו. במהלך הפגישה תוכלו להתרשם מאיש המקצוע וכל אחד מכם יוכל להבין האם אותו מגשר יוכל לסייע בתהליך.

אל תתביישו לברר כמה זה יעלה לכם

גירושין, ולא משנה איך עושים אותם, זה לא הליך פשוט, מהיר וזול. לכן ברור מדוע אתם תוהים כמה זה יכול לעלות לכם והאמת היא, שיש מקום לברר גם את הסוגיה הזאת. אין ספק שאם תצליחו לשתף פעולה ביניכם ואם תבחרו מגשר שאצלו המחירים סבירים, הרי שההליך כולו לא יהיה יקר מידי. אם חשבתם לרגע שזה לא מקובל לפנות אל מגשרים שונים ולבקש מהם הצעות מחיר, דעו שזה לא מדויק, שכן היום כולם עושים זאת. חשוב שתבינו מראש כמה עולה התהליך הזה כי חבל יהיה לבחור במגשר שאצלו התעריף יהיה הרבה יותר גבוה לעומת המחירים האחרים בשוק.

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »