2 מקומות שאסור להפעיל בהם גריל גז על פי חוק

החורף אמנם עוד בעיצומו, אבל כבר בימים האחרונים מתחילים להרגיש עליה בטמפרטורות שמבשרת על בואה הקרב של עונת האביב. עם יציאתה של השמש, אוהבים גם האנשים לצאת מהבתים בהם הם הסתגרו בחודשי החורף הקרירים והגשומים, לטייל ולעשות מנגל. בין אם אתם משתמשים במנגל המסורתי ובין אם בגריל גז, תדעו שלכל אחת מהשיטות יש את החוקים שלה. במאמר הקרוב ניפגש עם 2 מקומות שאסור להפעיל בהם גריל גז על פי חוק, זאת כדי שתדעו בדיוק מה המותר ומה האסור בתחום זה.

 

גריל גז? בחיים לא שמעתי על זה

אז בואו נעשה היכרות קצרה עם גריל גז, או מנגל גז כפי שנקרא בפיהם של רבים. גריל גז הוא מוצר שמאפשר למעשה לחוות את כל חווית הברביקיו בבית, בלי צורך להעמיס על האוטו כסאות, שולחנות, מפות, ציוד חד פעמי, פחמים ומנגל ולצאת לחפש אחר הלוקיישן המושלם לנפנופים.

גריל גז מביא איתו המון יתרונות כמו צלייה איכותית, ניקיון מירבי, שיטות הפעלה קלות ומגוון שיטות בישול שמטרתן להביא אל השולחן שלכם בשר וירקות עשויים בדיוק כמו שאתם אוהבים – כל זה מבלי לצאת מהבית.

 

2 מקומות שאסור להפעיל בהם גריל גז על פי חוק

גם גריל גז מביא איתו כל מיני חוקים שצריך לדעת, ובין היתר החוק מדבר על מקומות שבהם אוסר להפעיל גריל גז. אז אמנם גריל גז נועד לחסוך לכם את היציאה מהבית, אבל זה ממש לא אומר שאפשר להפעיל אותו בתוך הבית. לכן הראשון מבין 2 מקומות שאסור להפעיל בהם גריל גז על פי חוק הוא הבית שלכם.

גריל גז יש למקם באיזור חיצוני – גג, גינה או מרפסת הבית, ולחבר אותו אל נקודת הגז כך שיוכל לעבוד כמו שצריך. הפעלה של גריל גז בתוך הבית היא אסורה בהחלט ועלולה לגרום ללא פחות מאסון במפגש עם חלונות זכוכית או בהצטברות עשן בתוך הבית. בקיצור, פשוט תימנעו מזה.

 

קרובים לאיזור בניה? לא להדליק!

מעבר לזה שצלייה על גריל גז בקרבת איזורי בניה תשפיע על איכות הבשר, שנמצא בקרבת חומרים לא בריאים, אבל בכל מקרה אין להפעיל גריל גז באיזורים בהם מתבצעת בנייה. האש בשילוב חומרי הבנייה עלולים ליצור התלקחות והתפשטות של האש ממש כמו בשדה קוצים, וזה ממש מצב שאתם מעדיפים לא להגיע אליו. מעבר לזה שזה מסוכן, זה פשוט מאוד אסור, אז אל תיקחו סיכונים מיותרים.

 

גריל גז – תהיו זהירים ותצאו שבעים

בשורה התחתונה ככל שתשמרו יותר על הזהירות בשימוש בגריל גז, ככה תבטיחו חוויה טובה יותר גם לעצמכם וגם לסביבה שלכם. בסופו של דבר כולם רוצים להנות מבשר טוב ואיכותי, אז בשביל מה לערבב עם סיכונים? תהנו ובתאבון!

 

אולי תאהבו גם את: