מספר הזוגות המתחתנים בישראל ב2018

בבואנו לדבר על נישואין בישראל, אנחנו רואים ששנת 2018 הביאה איתה לא מעט שינויים. מספר הזוגות המתחתנים בישראל גדול ביחס לעולם, אך מצד שני, אנחנו רואים גם שגיל הנישואין עלה, בעיקר אצל נשים. עוד נתון מדהים שבהחלט מעיד על השינוי שהחברה הישראלי עוברת, זו העובדה שבמהלך שנת 2018 לא פחות מ 29,000 זוגות החליטו להתחתן בחתונה אזרחית! משמעות הדברים היא שבהחלט ניתן לראות שינוי, שכן לעומת שנים קודמות, בשנה החולפות הרבה יותר זוגות בחרו אופציות אחרות מאשר הרבות, החופה והקידושין.

זוג בחתונה

מה עושה זוג שבכל זאת מחליט להיפרד?

למרות שאנחנו רואים שמספרי הזוגות שבוחרים להתחתן בישראל גדולים מאוד, עדיין אי אפשר גם להתעלם מהסטטיסטיקה שמציעה על כך ששליש מהזוגות נפרדים. לכן, אם אתם בעצמכם לא נמצאים כבר בשלב של תכנון החתונה אלא אתם חושבים על גירושין, אולי תנחם אתכם הידיעה שאתם לא לבד. סביר להניח שגם אתם מכירים אנשים שכבר בחרו להיפרד והחדשות הטובות הן שיש חיים אחרי הגירושין. אומנם זה לא אומר שאת פרק ב' אתם חייבים לקחת לחופה, או לקפריסין לחתונה אזרחית, אך זה בהחלט אומר שיש לכם תקווה למצוא אהבה חדשה. מה שבטוח זה שכדאי לבדוק איך אתם עושים את הדברים וכיצד אתם נפרדים, כי אם יש משהו בטוח, זה שעדיף להימנע ממאבק אינסופי.

האם חתונה עולה יותר מגירושין?

כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי זה מאוד תלוי בשאלה איך אתם עושים את הדברים. באופן כללי ניתן לראות שרוב הזוגות בישראל כן מוציאים סכומים מאוד גבוהים על חתונה, אך מצד שני, יש גם לא מעט זוגות שכן נגררים לגירושין ארוכים ויקרים. לכן, כמו כל דבר אחר בחיים, גם כאשר אתם חושבים על נישואין ועל גירושין, אנחנו מציעים לכם לשמור על פרופורציות. לא תמיד כשעושים את החתונה הכי גדולה שאפשר זה אומר שנחייה ביחד לעד ולא תמיד כאשר ממררים לבן הזוג את החיים בפרידה, זה אומר שייקח לו יותר זמן למצוא אהבה חדשה.

אולי תאהבו גם את:

עורך דין הסכם ממון

אין הרבה אירועים כל כך משמחים בחייו של אדם כמו ההחלטה להתחתן. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה זוגות אחרים שהחליטו לעשות את הצעד

קרא עוד »