איך להגיע מוכנים לפגישת ייעוץ עם עורך דין?

התמודדות עם הליך משפטי כזה או אחר יכולה להגיע בכל שלב בחיים ועשויה להיות רלוונטית לכל אדם כמעט. בין אם מדובר בתביעה שמוגשת על ידכם או בתביעה שמוגשת נגדכם, יש צורך בנקיטת מספר צעדים שיעזרו לכם להתמודד עם ההליך המשפטי המגיע.

בכתבה זו נתמקד בנושא פגישות ייעוץ עם עורך דין, שנעשות בדרך כלל ממש עם פתיחת ההליך המשפטי או מעט לפניו. נסביר מה היא פגישת ייעוץ ואיך מגיעים אליה מוכנים.

 

מה זה בכלל פגישת ייעוץ?

הליכים משפטיים עלולים להופיע פתאום בחיינו ללא אזהרה מוקדמת כתוצאה מתאונה או מאירוע מיוחד, והם יכולים גם להיות צפויים וידועים במשך זמן רב כתוצאה מתהליך ארוך. בכל מקרה, בעת פתיחת הליכים משפטיים כמו הגשת כתב אישום, תביעה אזרחית או אפילו רצון להגיש תביעה משל עצמכם, השלב הראשון בקבלת עזרה מעורך דין ייעשה בדרך של פגישת ייעוץ.

בפגישה זו ילמד עורך הדין את התיק, ישווה אותו לתיקים דומים וינסה להבין כיצד יתפתח ההליך המשפטי שנפתח. חשוב לציין שפגישת ייעוץ אינה ייצוג משפטי, שלעיתים קרובות נחוץ בכדי להתמודד עם הליך שכזה. בכל מקרה, אם אתם זקוקים לעזרה משפטית, היכנסו לכאן https://liatfaigel-law.co.il.

 

האם כדאי ללכת לפגישת ייעוץ עם עורך דין?

חשיבותה של פגישת ייעוץ עם עורך דין יכולה להיות גדולה מאוד ולהשפיע רבות על ההליך המשפטי כולו, וכמובן שגם על גזר הדין שיינתן בסופו. בפגישת ייעוץ תקבלו מידע ראשוני בנוגע לכתב האישום או התביעה שהוגשה נגדכם. במקרה של תביעה מצידכם, תקבלו מידע על התהליך המשפטי שהולך להתקיים וסיכויי ההצלחה של התביעה המדוברת.

 

איך מגיעים מוכנים לפגישה?

כדי להגיע מוכנים לפגישת ייעוץ עם עורך דין, יש לאסוף חומרים מסוגים שונים וכן ללמוד על הנושא המשפטי העומד על הפרק באמצעים הזמינים לרשותכם. חשוב לאסוף כל פריט מידע או מסמך שקשור להליך המדובר, ולהביא אותו איתכם לפגישת הייעוץ. כמו כן, תיאום עם עורך הדין לגבי הפגישה מבעוד מועד ותיאום ציפיות יהפכו את הפגישה לאפקטיבית יותר.

 

כמה עולה פגישת ייעוץ?

לכל עורך דין יש את התמחור שלו לפגישת ייעוץ. מחירן של פגישות אלו מתחיל בכמה מאות שקלים ויכול להגיע לכמה אלפי שקלים. בנוסף לכך, ישנם עורכי דין שמקיימים פגישות ייעוץ בחינם וללא התחייבות, או שהם מסכימים להפחית את עלות הפגישה מסכום הייצוג הכולל, במידה ותבחרו בהם  להיות המייצגים שלכם בתיק.

 

פגישת ייעוץ עם עו"ד – סיכום

פגישת ייעוץ עם עורך דין יכולה לשנות את תוצאות ההליך המשפטי מהקצה אל הקצה. לכן אם אתם עומדים בפתחו של הליך שכזה, כדאי לשקול קביעת פגישה עם עורך דין. בכדי להגיע מוכנים לפגישה שכזאת, יש לאסוף את כלל החומר הרלוונטי לתיק ולהביא אותו איתכם לפגישה.

התייעצות עם עורך דין

אולי תאהבו גם את: