מהי רשלנות רפואית שיניים?

סבורים כי רופא השיניים שלכם ביצע רשלנות אשר בגינה נגרם לכם נזק קבוע או זמני? אתם יכולים לתבוע אותו במסגרת תביעת רשלנות רפואית ולקבל פיצוי, לעיתים בגובה של אלפי שקלים. כל הפרטים – במאמר הבא.

תביעת רשלנות רפואית לאור רשלנות ברפואת שיינים

כל אזרח במדינת ישראל נזדקק בשלב כזה או אחר לטיפול שייניים, כאשר לעיתים גם הטיפולים הפשוטים ביותר עלולים להסתבך ולגרום לנזק ממשי למטופל. למעשה, מדובר בתביעות רשלנות רפואית אשר הן נפוצות מאוד בתחום, כאשר במסגרתן ישנה חובת הוכחת קשר בין הטיפול עצמו לבין הנזק אשר נגרם למטופל, כאשר חובת ההוכחה מוטלת על התובע.

שין בינה

מה חשוב לדעת לגבי תביעת רשלנות רפואית?

מדובר בתביעות רגישות ביותר אשר מצריכות לרוב התקשרות עם עורך דין מומחה לתחום, וזאת בשל העובדה כי על מנת להגיש את התביעה יש קודם כל לבדוק את סיכויי התביעה, ולאחר מכן לבצע איסוף מסמכים רפואיים כמו גם גבייה של חוות דעת רפואית מרופא שיניים מומחה אשר יבחן את התיק ויאשש את ההשערה כי אכן בוצעה כאן רשלנות רפואית שיניים. בנוסף, יש לעבור ועדה רפואית אצל המוסד לביטוח לאומי אשר הוא הגורם המוסמך לקבוע את אחוזי הנכות בגין הטיפול, כאשר אחוזי הנכות יכולים להיות קבועים או זמנים, תלוי בהיקף הפגיעה. לעיתים, הועדה הרפואית תקבע אחוזי נכות נמוכים, ומשום כך יש להגיש ערעור בכדי להעלות את אחוזי הנכות בכדי לקבל פיצוים גבוהים אשר מותאמים למצבו הגופני או הנפשי של המטופל. לאחר מכן, יגיש עורך הדין בשמכם תביעה לבית המשפט במסגרת של רשלנות רפואית, ובית המשפט יחליט האם אכן ישנה רשלנות – ומהו גובה הפיצוי, אשר עשוי להגיע במקרים מסוימים גם לעשרות אלפי שקלים, כפי שקבע בית המשפט במקרים דומים של רשלנות רפואית אשר התרחשה בזמן טיפול שיניים או לאחריו.

מעוניינים להגיש תביעת רשלנות רפואית לאחר טיפול שייניים? יש לכם למי לפנות

אם עברתם טיפול שיניים ואתם סבורים כי בוצעה כנגדכם רשלנות מצד הצוות הרפואי המטפל, אנו מזמינים אתכם לפנות למשרד עורכי הדין אלגבי-אגבלי ושות' אשר מתמחה בתחום תביעות רשלנות רפואית מזה שנים רבות, וייצג בהצלחה מאות מטופלים אשר זכו לקבל פיצויים גבוהים לאור רשלנות אשר בוצעה. צוות עורכי הדין של המשרד הוא צוות מיומן אשר יעניק לכם ליווי משפטי וייצוג משפטי לכל אורך התהליך, החל משלב הערכת סיכויי התביעה ועד לסיומה, עד לשביעות רצונכם המלאה. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ראשונית במסגרת של תביעת רשלנות רפואית בעקבות טיפול שייניים, השאירו פרטים מלאים באתר בכתובת https://aa-lawyers.co.il או צרו קשר באמצעות המספר 0723936594 ובכך תוכלו להיות בראש שקט כי תקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר בתחום רשלנות רפואית שייניים.

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »