הכל על תהליך הגירושין

למרות האהבה הגדולה שהייתה בינכם לאורך שנים רבות החלטתם שאתם לא רוצים לחיות יותר ביחד? ניסיתם כל מה שאפשר אך היום זה ברור יותר מאי פעם שאתם רוצים להתגרש? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם מאוכזבים. גירושין, בסופו של דבר, זה סוג של כישלון, או לפחות כך רואים זאת חלק מהאנשים בחברה שבה אנחנו חיים. עם זאת, גירושין זו גם יכולה להיות התחלה חדשה, כך שלא בטוח שכדאי לכם לדחות את העניין עוד ועוד. אם כבר קיבלתם את ההחלטה כדאי שתתחילו לפעול בכיוון הזה כבר עכשיו, כי ככל שהזמן עובר הכול הופך להיות מורכב יותר. עוד דבר שכדאי לדעת על גירושין, זה שלמרות שכולנו מכירים את אותם סיפורים על זוגות שזה לקח להם שנים רבות, היום ניתן גם להתגרש בצורה הרבה יותר מהירה וקלילה, אז למה שלא תתחילו את התהליך הזה עוד היום?

חילוק הממון

למה כדאי שיהיה לכם עורך דין?

רבים מאיתנו בטוחים שכאשר מדברים על "להתגרש יפה" זה אומר שאפשר לשבת בסלון ביחד, להסתכל על כל הפריטים ופשוט לחלק אותם בין שני הצדדים. עם זאת, בפועל, כאשר בודקים את כל העניינים מקרוב, מגלים שתמיד זה הרבה יותר מסובך. צריך לחלק בין שני הצדדים לא רק את הרכוש אלא גם את המשמורת על הילדים, את החובות – במידה ויש כאלה ועוד הרבה עניינים אחרים. זו הסיבה שבגללה כדאי לפנות לעורך דין, שכן עורך דין לענייני גירושין יוכל לעזור לכם לעשות את הכול בצורה הרבה יותר מהירה ויעילה. אומנם זה נכון שתשלמו כסף על השירות שהוא ייתן לכם, אך מצד שני, אם זה יהיה עו"ד טוב הוא גם יידע לעזור לכם בצורה מקצועית ביותר. לכן אין טעם לחשוב פעמיים וכדאי שתפנו עוד היום לעורך דין מקצועי שיוכל לעזור לכם לעשות הכול בדרך הנכונה.

איך לבחור את איש המקצוע שילווה את התהליך?

אם עשיתם חיפוש אונליין וגיליתם שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הגירושין, ברור מדוע אתם מתלבטים אל מי מהם כדאי לכם לפנות. האם באמת כל עו"ד יוכל לסייע? והאם באמת תוכלו לסמוך על כל איש מקצוע מהתחום? האם כל עו"ד יידע גם להיות רגיש לסיטואציה שבה אתם נמצאים? מדובר על עניין מורכב מאוד ולכן יש טעם לעצור ולראות בידי איזה עו"ד אתם מפקידים את תהליך הגירושין שלכם. לא תמיד חובה לבחור את עוה"ד שאצלו התעריפים הם הגבוהים ביותר כדי להבטיח שתהליך הגירושין שלכם יהיה מהיר יותר. מצד שני, גם לבחור מישהו שאצלו התעריף הרבה יותר נמוך לעומת הממוצע זו אופציה שעלולה להיראות לא אמינה. לכן, בסיכומו של דבר, כדאי יהיה לדבר עם כמה מומחים, לבקש הצעות מחיר ולבחור בצורה כזאת את עוה"ד הנכון לכם.

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »