הילד שלי נכה – איך להפוך את העתיד שלו לטוב יותר?

הורים לילד נכה? המאבק שלכם למען חינוך טוב יותר, בריאות שלמה, שיקום ושילוב הינו צודק וראוי ביותר להערכה. הרצון שלכם להפוך את העתיד שלו לטוב יותר מתחיל במאבק בחומות של בירוקרטיה, ועדות רפואיות ועוד כהנה ואחרות, ואתם ממש לא צריכים לעבור את מסע הייסורים הזה לבד.

משרד עורכות הדין חדיד הלד נמצא כאן בשבילכם כדי ללוות אתכם במסע אל מימוש מלוא הזכויות של ילדיכם אל מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח השונות כדי לאפשר לילד שלכם חיים של כבוד ושל התקדמות צעד אחר צעד לעבר השיקום והשילוב.

 

להיות הורה לילד נכה

הורים לילדים נכים הם גיבורים הנלחמים מדי יום מאבק הירואי ומעורר השראה על מנת להעניק לילדם שנולד עם מום, או שנגרם לו מום עקב תאונה או טראומה. המאבק הינו לאפשר לבנם או ביתם חיים של כבוד שבהם הם יכולים להתפתח בקצב שלהם, להשתקם ולהשתלב בחברה עד כמה שניתן. אך ההוצאות הינן רבות, ולעיתים גם יש צורך להתאים את הבית לצורכי הילד הנכה ולמצוא מסגרת חינוכית מתאימה.

המוסד לביטוח לאומי מעניק גמלת ילד נכה לכל ילד אשר עומד בקריטריונים על מנת לאפשר להורים לספק לילדם מענה רפואי, טיפולים, ציוד רפואי הכרחי, הקלות והטבות ועזרה בהסעות למוסדות חינוכיים. אך כדי להגיע אל הזכאות לגמלה יש צורך לעבור חומות של בירוקרטיה וועדות רפואיות שונות. משרד עורכות הדין חדיד הלד נמצא כאן בשבילכם כדי לעזור לכם להגיש תביעה לגמלת ילד נכה מול הביטוח הלאומי ולוודא שהוא מקבל את מלוא הזכויות, ויוכל להתקדם צעד אחר צעד אל השיקום והשילוב.

הורים לילד נכה

מדינת ישראל ואוכלוסיית הנכים

המודעות ההולכת וגוברת לאוכלוסיית הנכים בישראל מקלה מאד על המשפחות ועל הילדים הנכים כאשר הקהילה מחבקת, תומכת, משלבת ומנגישה ובעיקר מחנכת לראות את האחר והשונה כאדם מן השורה, אך עדיין לא נמצא פתרון הולם לבעיית הבירוקרטיה שאיתן צריכות משפחות רבות להתמודד כשהן בסך הכל מבקשות עזרה וסעד עבור הילדים שאירתע מזלם להיוולד עם מום, נפגעו בפעולות איבה, נפצעו בתאונות דרכים או חלו במחלה קשה.

משרד עורכות הדין חדיד הלד יעניק לכם מידע רלוונטי רב אודות הזכויות שלכם כהורים לילד נכה, יציע ייעוץ וליווי משפטי, הכנה לוועדות הרפואיות והגשת תביעות מסודרות על מנת למקסם את גובה הגמלה החודשית, פיצויים שונים שמגיעים לכם ועוד כדי שתוכלו להפוך את העתיד של ילדכם הנכה לטוב יותר. חשוב לציין כי את גמלת הנכות לילד מקבלים ההורים ללא קשר לגובה הכנסותיהם וכי הוא מיועד לכיסוי צרכי גידול הילד, הטיפולים השונים שהוא זקוק להם וציוד רפואי חיוני.

הורה לילד נכה

הילד שלי נכה – איך להפוך את העתיד שלו לטוב יותר?

מדינת ישראל שואפת להביא לשיקום ושילוב קהילת הילדים הנכים באמצעות מוסדות החינוך המיוחד כדי שבבגרותו יוכל הילד להשתלב בהוסטלים המעודדים עצמאות ושילוב בקהילה, להתנסות בעבודה בתנאים המתאימים ליכולותיו ולהצטרף לקהילה תומכת של צעירים המתמודדים עם נכויות שונות.

ישנם טיפולים רבים כגון פיזיותרפיה, תרפיה באמנות, סיוע ללקויי למידה, חוגים ומטפלים שונים שיכולים לחזק את היכולות הפיזיות והקוגניטיביות של הילדים ולקדם אותם צעד אחר צעד לעבר עצמאות ושילוב קהילתי. במקרה של ילדים שהפכו סיעודיים ישנם מוסדות רבים אשר מטפלים בהם במסירות כדי לאפשר לכם חיים נוחים עד כמה שניתן, וגם אתם ההורים תוכלו למצוא מעגלי תמיכה רבים להתמודדות הנפשית המורכבת עם ילד נכה במשפחה.

אוכלוסיית נכים

אולי תאהבו גם את:

עורך דין הסכם ממון

אין הרבה אירועים כל כך משמחים בחייו של אדם כמו ההחלטה להתחתן. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה זוגות אחרים שהחליטו לעשות את הצעד

קרא עוד »