האם עורכי דין יכולים לשים סיכת דש בעמידה מול שופט

רבים מאתנו שמעו על המקרה החריג שאירע לפני כמה ימים במהלך דיון שהתקיים בבית משפט במרכז הארץ. התרחיש בא לידי ביטוי בעקבות נוכחותה של סיכת דש מעוררת מחלוקת שהוצמדה לחליפה של עורך דין חדש בתחום, הובילה להתעניינות רבה בנושא.

החלטנו לבדוק את העניין מקרוב, כדי להבין אם חל שינוי במדיניות סיכות הדש בעת עמידה מול שופט או שמא, כל עורך דין יכול לבחור את סיכת הדש המתאימה לו ללא הגבלה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל הפרטים הדרושים בנושא.

 

ניתן לשים סיכת דש בהתאם להנחיות

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד שעורכי דין יכולים לענוד סיכת דש, כל עוד זו עומדת בהנחיות. כלומר, אם מדובר בסיכה שאינה מעוררת מחלוקת. לצורך הדוגמא, עורך דין לא יוכל לקחת חלק בדיון במידה והוא יענוד סיכת דש שתומכת בגורמים עוינים.

בחרנו להקל עליכם בנושא ולהציג בשורות הבאות את סיכות הדש הנפוצות ביותר שנבחרו על ידי עורכי דין בימים האחרונים. היכרות מעמיקה עמן, תאפשר לכם לבחור בסיכה המתאימה שלא תעורר את זעמם של הנוכחים בבית המשפט.

סיכה לפי

אפשרות מספר 1 – סיכת הזדהות צהובה

זה בלתי אפשרי להעלות מדריך שמרכז מידע עדכני אודות סיכות דש מבלי להציג את סיכת ההזדהות הצהובה שהפכה להיות לסמל בלתי נפרד שמזכיר לכל אחד ואחת מאתנו את השבויים שנמצאים ברגעים אלו ממש בעזה.

עורכי דין שרוצים לענוד סיכת דש במהלך דיון בבית המשפט, יכולים לשאת את הסיכה הזו בידיעה שהיא לא תעורר מחלוקת. שכן, כל עם ישראל עוסק בנושא זה ורוצה לראות את השבויים חוזרים לביתם. כך שמדובר בסיכה שכניסתה לבית המשפט הינה מבורכת.

 

אפשרות מספר 2 – סיכת דש עם דגל ישראל

סיכת הדש הנוספת שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מהבגדים של עורכי דין רבים היא כזו שמעוצבת עם דגל ישראל. מי שרוצים להגיע לבית המשפט ולהעביר מסר של פטריוטיות, צריכים להחזיק בסיכה זו. נדגיש שיש היצע רחב של סיכות מסוג זה, כך שכל אחד יכול לבחור את הדגם שמעביר את המסר המתאים מבחינתו.

 

אפשרות מספר 3 – סיכת דש מוטבעת בהתאמה אישית

רגע לפני סיום, נציין שעורכי דין יכולים לענוד סיכות דש שעוצבו באופן אישי, בתנאי שאלה אינן פוגעות במי מיושבי הדיון. נדגיש שסיכות אלה יכולות להעביר מסרים כלליים בלבד ואסור שהן ייגעו באופן ישיר להליך המשפטי שמתנהל בבית המשפט.

 

השורה התחתונה

עורכי דין שרוצים להגיע לבית המשפט עם סיכת דש יודעים כעת שהם יכולים לעשות זאת כשיש עליהם סיכת דש שתואמת לאחד מהסגנונות שהוצגו לעיל. כעת אתם מכירים בתקנה חשובה זו, כך שתצטרכו רק להעביר אותה הלאה, לקולגות שתהו לגבי נושא חשוב זה, כדי שהם יוכלו להשיג את סיכת הדש המתאימה להם.

עורכי דין

אולי תאהבו גם את:

תביעות נזקי גוף
הכל על תביעות נזקי הגוף

תאונות דרכים הן אחד הגורמים השכיחים לתביעות נזקי גוף בישראל. למעשה, על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, היו למעלה מ-23,000 תאונות דרכים שגרמו לפציעה בשנת

קרא עוד »