הצעת חוק נישואין אזרחיים בישראל 2015

אמנן ישראל היא מדינה בעלת מאפיינים דתיים מובהקים, אבל אין ספק שאתם לא חייבים להתחתן על פי ההלכה. למעשה, אתם יכולים להתחתן בנישואים אזרחיים. אם כך, הכירו את הצעת חוק הנישואין האזרחיים בישראל 2015 – כל מה שצריך לדעת בכדי להתחתן ללא רב.

בין אם יש לכם איזו אג'נדה נגד דתות, או שמא אתם פשוט רוצים להתחתן בלאס וגאס ובעולם, יש לכם את האפשרות של חתונה אזרחית. נישואין אזרחיים מאפשרים לכם להיות זוג נשוי לכל דבר, שגם מגיעים לו זכויות כאלו ואחרות במדינת ישראל. ואם מדברים על זכויות, כמובן שיש גם חובות. והחובות האלו מתחילים כבר בתחילת הקשר שלכם בתור זוג נשוי. שוקלים חתונה אזרחית? חתונה דתית? הנה כמה פרטים שאתם צריכים לזכור בנושא.

 

רגע אחרי הצעת נישואין מגיעה הפרקטיקה – כיצד נתחתן?

רגע לפני שמתחתנים, האם לקחתם בחשבון את כלל האופציות שלכם לבוא תחת טקס החתונה? הצעות נישואין מרגשות זה דבר אחד, בעוד שהפרקטיקה היא דבר שני. בסופו של דבר, אתם תצטרכו להחליט כיצד אתם מתחתנים.

לאחר הצעת הנישואין המרגשת, מגיע הצעד הראשון – החלטה משותפת באשר לסוג טקס החתונה שתבואו תחתיו. בואו נדבר על זה קצת יותר לעומק, המידע בחסות מומחי צוות ההפקות של חברת להציע נישואין בקלות – הפקות הצעות נישואין.

 

אם מתחתנים בחו"ל בחתונה אזרחית, אנחנו מוגדרים זוג נשוי בישראל?

למעשה, בכדי להיות מוגדרים בתור זוג נשוי בישראל, אתם תצטרכו לערוך טקס חתונה אזרחית בהתאם לכללים במדינה בה אתם מתחתנים. בין אם אתם מתחתנים בישראל או בחו"ל, בסיום החתונה האזרחית אתם אמורים לקבל מסמך אשר מעיד עליכם בתור זוג נשוי.

באם לא תעדכנו את מערכות משרד הפנים באשר לשינוי הסטטוס שלכם מרווקים לנשואים, כמובן שלא תוכלו להיות זכאים לזכויותיכם. בסופו של דבר, בין אם אתם מתחתנים בחתונה דתית או באזרחית, בכל מקרה אתם צריכים לעשות זאת על פי מה שהחוק מכתיב לכם.

 

האם חובה בכלל לבוא תחת טקס חתונה?

נכון, אתם יכולים להתחתן בחשאי וללא עדים, לדעת שאתם נשואים ולחיות עם זה בשלום. אבל לגבי הזכויות שלכם בציבור וכאזרחים, ובכן התמונה כאן משתנה. ישנן לא מעט זכויות שאנשים חותרים לקבל ואפילו מתחתנים בכדי לקבלן.

יחד עם מה שציינו כאן למעלה, גם חשוב לזכור כי המשפחות שלכם והחברים שלכם היו שמחים לקחת חלק בחגיגות שלכם. בסופו של דבר, טקס החתונה הוא לא רק עבורכם, אלא גם עבור המכרים שלכם ועבור המשפחות. אם אתם שוקלים לוותר על טקס החתונה, באופן כללי כדאי לזכור שהשמחה שלכם רק תלך ותגבר אם יהיו סביבכם מכריכם ואהוביכם. בהצלחה לכם, שתהיה תחילת חיים משותפים ושמחים יחדיו!

אולי תאהבו גם את:

עורך דין הסכם ממון

אין הרבה אירועים כל כך משמחים בחייו של אדם כמו ההחלטה להתחתן. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה זוגות אחרים שהחליטו לעשות את הצעד

קרא עוד »