המדריך השלם: איך להתגרש יפה

תהליך של גירושין הוא תהליך מורכב רגשית כמו גם כלכלית. יחד עם זאת, בכלים החדשנים אשר ניתנים כיום לזוגות ניתן לסיים את ההליך בצורה יפה בעבור שני הצדדים. כיצד? להלן כל הפרטים.

גירושין יפים – ישנה אפשרות כזו?

מדי שנה מתגרשים ע"פ הסטטיסטיקה בישראל אחד מכל שלוש זוגות. מדובר בעלייה משמעותית באחוזי הגירושין בשנים האחרונות, כאשר בלא מעט מקרים מדובר במקרי גירושין מורכבים וסבוכים במיוחד אשר נגררים בבתי המשפט הרבניים כמו גם האזרחיים שנים רבות, כחלק מחילוקי דעות אשר מתגלעים בין בני הזוג אשר מעוניינים להתגרש. יחד עם זאת, ניתן לומר כי בשנים האחרונות חלה גישה שונה בכל הקשור לתהליך הגירושין, וזאת משום שכל אחד מן הצדדים מעוניין להביא לסיום המערכת הזוגית בהקדם, כחלק מהרצון לשמור על האינטרסים של בני הזוג כמו גם של ילדיהם המשותפים. חשוב לזכור כי תהליך של גישור אשר מתבצע ע"י עורך דין מגשר יכול להקל באופן משמעותי על תהליך הגירושין, וכעת נסביר בדיוק מדוע.

זוג בתהליך גירושים

הליך גישור – הדרך הטובה ביותר להתגרש

כאור, תהליך של גירושין הינו תהליך מורכב אשר דורש בלא מעט פעמיים את התערבותם של עורכי דין מומחים לתחום. עו"ד ומגשרת דגנית אלישיב אשר מתמחה במתן גישור בעבור זוגות אשר עומדים בפני תהליך של גירושין או נמצאים במהלכו מסבירה כי התערבות של עורך דין אשר מתמחה בתחום הגישור יכולה להוביל לסיום התהליך באופן מהיר יותר, וזאת בשל הכלים אשר מצוים בידו של המגשר ונועדו להוביל לכך כי כל המחלוקות בין בני הזוג ייפתרו בהקדם, כאשר לרוב מדובר בתהליך גישור ממוקד וקצר אשר נועד לשנות את הדרך בה מתנהל תהליך הפרידה והגירושין, אשר כידוע הוא תהליך מורכב ביותר – בייחוד כאשר מעורבים בתהליך נכסים משותפים של בני הזוג, ילדים וכן מחלוקות נוספות אשר יש לפתור אותן בהקדם.

עתידים להתגרש? עו"ד ומגשרת דגנית אלישיב כאן בעבורכם

אם אתם עומדים להתגרש בקרוב וחוששים מהתהליך ומההשלכות שלו, אתם ממש לא לבד. זוגות רבים נאלצים לעבור את התהליך הזה, אולם באמצעות התערבות של מגשר ניתן ורצוי לשנות את הדרך בה מתגרשים עד ליישוב כל המחלוקות, כאשר ברבים מן המקרים כתוצאה מהליך של גישור ניתן להימנע מפנייה לבתי המשפט לצורך הליך ארוך, יקר ומתיש. עו"ד ומגשרת דגנית אלישיב הינה בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, ומתמחה במתן גישור בעבור זוגות אשר מעוניינים לחתום על הסכם גירושין אשר מבוסס על הסכמה וכבוד, וזאת על מנת להשפיע לטובה על עתיד בני הזוג תוך שמירה על האינטרסים של כל אחד מן הצדדים. לקבלת ייעוץ ראשוני וקבלת פרטים נוספים אודות הליך גישור, ניתן לפנות באמצעות האתר בכתובת https://www.gishur1.co.il או באמצעות המספר 050-7583555.

אולי תאהבו גם את:

מזונות ילדים

כמה דגשים חשובים על מזונות ילדים : מזונות ילדים הם הזכות של הילד ולא של ההורה, מכאן כי כל החלטה בנוגע למזונות אותם משלמים הם

קרא עוד »