החוקים החשובים בהשקעת נדל"ן

השקעת נדל"ן היא לא משחק ילדים. על מנת שתוכלו לבצע השקעת נדל"ן נכונה ואפקטיבית, יש לפעול ע"פ הכללים הבאים, עליהם נפרט כעת במאמר.

 מהם החוקים החשובים לצורך השקעת נדל"ן מוצלחת?

 השקעה בנדלן היא השקעה משמעותית אותה יש לבצע בכובד ראש, וזאת לאור העובדה כי מדובר בהשקעה אשר צריכה להיות מניבה לטווח הרחוק. רכישת נדל"ן אפקטיבית כוללת שורה ארוכה של חוקים, ובדיוק משום כך איגדנו בעבורכם את החוקים הבולטים אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים כי אתם עושים עסקה מצוינת אשר תניב רווחים נאים. לגזור, ולשמור:

  • עיון במסמכים– כאשר אתם בוחנים את הכדאיות של העסקה, חשוב לבצע קודם כל עיון במסמכים רלוונטיים הנוגעים לנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש. בין אם מדובר בקרקע חקלאית, דירה למגורים או משרד, מסמכים הנדסיים ותכנונים אופרטיביים לגבי הנכס הם אלו אשר יקבעו האם מדובר כאן בעסקה כדאית. כך לדוגמא, אם אתם מעוניינים לבצע רכישה של נכס פיזי להשקעה כמו דירת מגורים לדוגמא, בדקו האם קיימים צווי הריסה, חריגות בנייה, עיקולים וכו' על שם הנכס. על מנת לקבל גישה למסמכים ניתן להיכנס למערכות המידע הגיאוגרפיות אשר מצויות באתרים הרשמים של עיריות רבות בישראל (בעיקר בערים הגדולות) או לפנות למחלקת ההנדסה העירונית.
  • חשיבה מהשכל ולא מהבטן – השקעת נדל"ן היא השקעה רצינית, ומשום כך מומלץ שלא לערב רגשות בעסקאות נדל"ן. על אף שאינסטינקט הבסיסי של כל אחד הוא להקשיב לבטן, חשוב לבצע השקעה אשר מתבצעת רק לאחר הבנה מעמיקה מבחינת ההשלכות הפיננסיות הכרוכות בכך.
  • ליווי של מומחים – ליווי של מומחים בתחום הנדל"ן היא חיונית, בייחוד למי אשר מבצע השקעת נדל"ן ראשונה. יועץ פיננסי מומחה לדוגמא ידע לבנות בעבורכם תמהיל החזר אשר תואם את היכולת שלכם, כמו גם ללוות אתכם בתהליך של לקיחת משכנתא לצורך רכישת הנכס. ככל שתקיפו את עצמכם באנשי מקצוע אשר יודעים להעניק את המעטפת המקצועית הטובה ביותר, כך תוכלו להבטיח את כדאיות ההשקעה שלכם, גם בעתיד.
  • ניצול הזדמנות – שוק הנדל"ן הוא שוק תוסס אשר עובר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, בייחוד בכל הקשור לרכישה של קרקע חקלאית. למעשה, קרקעות חקלאיות הן נכס מניב אשר מגלמות תשואה נאה של עשרות אחוזים, אולם רבים מעדיפים לעיתים להמתין על הגדר עד להפשרה. מדובר בטעות, וזאת לאור העובדה כי ניצול הזדמנות הוא חיוני בענף הזה. ככל שתדעו לחתור לניצול הזדמנויות עוד בשלבים הראשונים כך תוכלו לא רק להוזיל עלויות אלא לפתח לעצמכם חשיבה בריאה אשר מבוססת על ניצול הזדמנות והבנה כי ישנם נכסים אותם יש לרכוש עוד בשלב של הנייר, לצורך תשואה עתידית של עשרות אחוזים – בין אם מדובר בקרקע חקלאית או בנכס למגורים. עוד פרטים באתר: https://orotbdorot.co.il.

 

נדלן

אולי תאהבו גם את:

עורך דין לפינוי בינוי
עורך דין לפינוי בינוי

אתם חושבים שהגיע הזמן לקדם פרויקט של פינוי בינוי בבניין שבו אתם גרים? היו לכם לא מעט דיונים בנושא עם השכנים ונדמה שהגעתם להסכמה? אם

קרא עוד »
טיפים לקניית דירה

במציאות של ישראל בשנת 2020 קניית דירה הפכה להיות הגשמת חלום, גם אם יש לא מעט פרויקטים ממשלתים שמנסים להקל על הרבה זוגות צעירים לרכוש

קרא עוד »
עורך דין מקרקעין

אם יש משהו שניתן לומר על רוב הישראלים, זה הרצון שלנו לקנות דירה. אנחנו אומנם חיים, בתור סטודנטים, בלא מעט דירות שכורות, אך בשלב מסוים

קרא עוד »