קיבלתם דוʺח על טלפון ביד בזמן הנהיגה? זה מה שעומד לקרות לכם

אין ספק שהעידן המודרני שונה לחלוטין מהעולם שבו חיינו בעבר. אחת מהדוגמאות הטובות ביותר לכך זו הדוגמא של הטלפון הנייד, שכן בעבר הוא כלל לא היה קיים והיום, לעומת זאת, הוא נכנס לכל שטח ולכל חלקה טובה. מחקרים רבים מראים שהטלפונים הניידים הם אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר לתאונות דרכים, מה שמוביל לכך שהמחוקק, כמובן, מחמיר מאוד בעניין הזה. לכן, אם גם אתכם תפסו נוהגים כאשר יש לכם טלפון נייד ביד, ברור מדוע אתם תוהים מה עומד לקרות לכם. ראשית, כדאי לדעת שבין אם דיברתם בנייד ובין אם שלחתם הודעה כתובה, בסופו של דבר אתם תקבלו גם נקודות וגם קנס גבוה מאוד. ברוב המקרים הקנס יגיע לפחות לאלף ש"ח, מה שמסביר כמובן מדוע עדיף להימנע מכך. בנוסף, זה לא במקרה שהמחוקק מחמיר כל כך, שכן שימוש בטלפון הנייד עלול להוביל לתאונות מצערות ביותר.

הודעה בזמן נהיגה

למה כדאי לפנות לעורך דין?

תפסו אתכם? קיבלתם נקודות, דו"ח ואתם גם עומדים לשלם לא מעט? אם כך, רגע לפני שזה קורה כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין מוביל. עורך דין שמכיר את התחום הזה יוכל לעזור לכם להבין כיצד להתמודד עם העניין ובנוסף, אם הוא באמת מנוסה ומקצועית, הוא גם יוכל לעזור לכם להקטין את העונש הצפוי. כמובן שאם כתוצאה מכך שהשתמשתם בטלפון הנייד גם גרמתם לתאונה, הרי המצב עוד יותר חמור, אך מה שבטוח זה שאתם חייבים עורך דין רציני כבר עכשיו. אין טעם לדחות את הדברים ובהחלט כדאי לפנות כמה שיותר מהר אל איש מקצוע רציני, שכן רק כך תדעו שיש מי שדואג לכם, עוזר לכם ושומר על האינטרסים שלכם.

עורך הדין המתאים לכם

עשיתם חיפוש קצר ואתם לא יודעים לגמרי לאיזה עו"ד כדאי לכם לפנות? חוששים שכתוצאה מהשימוש בטלפון גם ישללו לכם את הרישיון? לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים? אם כך, הכתובת הנכונה היא המשרד של עוʺד ערן עקראוי. מדובר על עורך דין שיש לו ניסיון עשיר מאוד בכל מה שקשור לעבירות שונות של נהיגה. לכן, בין אם תפסו אתכם עם טלפון ביד ובין אם נהגתם בשכרות, אל תהססו והתקשרו אליו עוד היום. כבר בפגישה הראשונה עם עורך הדין שלכם תדעו שבחרתם נכון, אז למה אתם מחכים? שימו לב: זה לא משנה איזו עבירת תנועה עשיתם ומה היו התוצאות שלה, כי בכל מקרה לא כדאי לדחות את הפניה לעורך הדין שלכם. ככל שהתיק שלכם יהיה מונח על שולחנו מהר יותר כך הוא יוכל לעזור לכם בצורה מקצועית וטובה יותר. אומנם זה נכון שעברתם עבירה ואתם אשמים, אך עם עו"ד מתאים העונש לא יהיה חמור כפי שאולי אתם חוששים.

אולי תאהבו גם את:

מהו ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח שנרכש במסגרת פרטית (מחברת ביטוח) המעניק פיצוי כלכלי במידה והמבוטח עובר תאונה שבמסגרתה נפטר, ניזוק או כל תוצאה אחרת. התאונות

קרא עוד »